FSC-CCOO Illes Balears | 26 abril 2024.

CCOO respon sobre la relació de centres,l'ordre de prelació i les directrius d'elecció de centre dels Auxiliars Tècnics Educatius

08/08/2017.

Davant la comunicació per part de la Direcció General d'Innovació i Comunitat Educativa de la relació de centres, l'ordre de prelació i les directrius d?elecció de centres, el sindicat CCOO vol expressar el seu rebuig, per quant:

En primer lloc, observam que, malgrat subsisteixi a alguns centres la necessitat d?ATE,  que va determinar la seva presència en aquests, enguany no s?ha considerat adient.

D?altra banda, i mentre la conselleria d'Educació i Universitat, amb molt de seny, negocia amb els sindicats els criteris pels quals augmenten o disminueixen la dotació de personal als centres educatius, la Conselleria d'Hisenda i Administracions Públiques, pel que fa als ATE, deixa al marge l?opinió i coneixement de la realitat que els sindicats poden aportar.

Per últim, es manté una indesitjable indeterminació per part de l?Administració, al persistir el sistema de zones d?atribució del personal. Aquest criteri és contrari al que estableix l?article 14 del Conveni Col·lectiu vigent, i afavoreix l?arbitrarietat i manca de transparència.

Per tot això, el nostre sindicat és reserva la possibilitat d?exercir accions adreçades a restaurar la seguretat jurídica i la qualitat del servei que la comunitat educativa es mereix.

Persona de contacte: Antoni Perelló 676 515 547