FSC-CCOO Illes Balears | 29 marzo 2024.

CCOO exigirà el retorn dels retalls salarials soferts per a tots els empleats públics de les Illes Balears

10/09/2015.

Volem un procés de negociació que defugi de la imposició i faci possible uns pressupostos de recuperació social i salarial.
    Anam a una mesa molt demanada per CCOO per l?alt nivell de les incògnites sobre la disponibilitat pressupostària que hauria de possibilitar la recuperació dels complements salarials perduts: l?increment de l?1% als salaris de tots els empleats públics (tenen la nòmina congelada i retallada ja fa més de 4 anys i una pèrdua del poder adquisitiu de més del 24%), el retorn del 75% de la paga de nadal del 2012 o les carreres professionals i/o sexennis docents
    Ens preocupa i MOLT que per una banda el Govern Central estigui anunciant el retorn del 25% de la paga de nadal per aquest any 2015 i encara el nostre govern no hagi dit si ho farà efectiu o no!!.
    Cert és també que CCOO ha demanat sempre, i demana ara, la creació d'una renda mínima i plans d'ocupació com a mesures prioritàries que afecten directament al benestar de les famílies i de totes les treballadores i treballadors.
    A CCOO entenem de prioritats socials i les reclamam amb força.
    El que volem també és que se'ns donin les garanties pressupostàries i els compromisos polítics per poder reconstruir entre totes i tots els brutals retalls soferts.